Ziedu piegade – ziedu kurjers - ziedi no Interflora

Covid-19: drošas piegādes norādījumi un aktuāla informācija

JAUNUMS! Norādījumi par bezkontakta ziedu piegādi

Koronas vīruss ir izmainījis visu mūsu dzīvi, un šīm izmaiņām seko ļoti daudz nenoteiktības. Tanī pat laikā mūsu Latvijas vietējie floristi ir atvērti biznesam kā vienmēr. Mēs viņus esam aicinājuši ievērot Pasaules Veselības organizācijas, Latvijas valdības un Latvijas Veselības ministrijas sniegtos norādījumus, kas nozīmē - pieņemt un piegādāt pasūtījumus tikai tur, kur viņuprāt veikt ziedu piegādi ir droši. Mēs turpināsim ļoti stingri uzraudzīt situāciju un mainīsim piegādes kārtību, ja mainīsies norādījumi. Mūsu klientu un floristu veselība un labklājība ir mūsu galvenā prioritāte!

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mazo reģionu floristiem var būt grūtības ar plašu ziedu klāstu, un tāpēc iespējams, ka mēs nevarēsim nodrošināt fotoattēlos redzamo ziedu izvēli. Mēs esam lūguši mūsu floristus darīt visu iespējamo, lai piegādātu visus apsveikumus no vislabākās kvalitātes ziediem. Mūsu klientu apkalpošanas serviss darīs visu iespējamo, lai informētu klientus, ja ziedu piegādē vai piegādātajos izstrādājumos būs izmaiņas. Mēs lūdzam jūsu sapratni gadījumā, ja ziedi vai to krāsa atšķirsies no tā, kas redzams mūsu mājas lapā.


Bezkontaktu piegāde

Ja jūs vai ziedu saņēmēju satrauc personiska ziedu saņemšana, jums ir iespēja pieprasīt, lai ziedi tiek saņēmējam atstāti drošā vietā. Ziedu piegādātājs zvana pie durvīm ar durvju zvanu un sazinās ar ziedu saņēmēju pa tālruni, lai pārliecinānātos, ka ziedi ir saņemti. Veicot pasūtījumu, teksta lodziņā Vēlamais piegādes laiks - Konkrētas instrukcijas varat atstāt norādes - kur vēlaties, lai kurjers atstāj ziedus un mēs parūpēsimies par pārējo.


Saviem ziedu piegādes kurjeriem esam snieguši sekojošus ieteikumus:

  • Novietojiet ziedus drošā un piemērotā vietā , atbilstoši instrukcijām.
  • Piezvaniet pie durvīm ar durvju zvanu, lai dotu signālu, ka piegāde ir notikusi, tad nostājieties divu metru attālumā no durvīm, lai nodrošinātu drošu bezkontakta saziņu gadījumā, ja saņēmējs atver durvis.
  • Ja durvis netiek atvērtas, tad ar telefona zvana vai pastkastītē ( durvīs ) atstāta paziņojuma palīdzību nododiet informāciju par vietu, kur ir atstāts sūtījums.
  • Vīrusa uzliesmojuma laikā kurjers nepieprasa sūtījuma saņemšanas apliecinājuma parakstu.

Pasūtījuma izmaiņas

Ja jūs esat pie mums veicis pasūtījumu, bet esat informēts, ka piegādes vieta koronas vīrusa dēļ tagad ir slēgta vai esat informēts, ka saņēmējs tagad veic darbu no mājām, vai ir nonācis pašizolācijā, lūdzu zvaniet mums +371 6785 4800 vai rakstiet info@interflora.lv mūsu klientu apkalpošanas komandai, un mēs ar prieku labosim ziedu piegādes instrukciju.

 

Neskatoties uz sarežģīto situāciju, mēs darām visu, lai pārliecinātos, ka jūsu mīļie sūtījumus saņem droši.

 

Klientu serviss +371 6785 4800
Interflora garantē apmierinātību