Svarīga informācija Mātes dienai

Mūsu mamma ir viens no vissvarīgākajiem cilvēkiem mūsu dzīvē. Lai viņai būtu skaista Mātes diena, pārsteidziet viņu ar skaistiem ziediem! Zemāk mēs esam apkopojuši vissvarīgāko informāciju par Mātes dienas pasūtījumiem.

Padoms: iesakām Mātes dienas ziedu pasdūtījumus jau veikt līdz sestdienai. Tādā veidā floristam ir vairāk laika pušķa sagatavošanai, jums nebūs jāuztraucas, ka pasūtījums varētu pienākt vēlā svētdienas vakarā un ziedi priecēs jūsu mammu visu nedēļas nogali. Daudzi Interflora klienti tā ir darījuši gadiem ilgi!

PIEGĀDES JAUTĀJUMI

Cik maksā nosūtīšana?

Standarta piegādes maksa Latvijā ir 8,5 EUR. Dažās lauku apdzīvotās vietās mēs iekasējam papildu piegādes maksu. Jebkurā gadījumos mūsu klientu serviss par to jūs informēs pēc iespējas ātrāk.

Uz kurieni es varu nosūtīt ziedus?

Mēs cenšamies darīt visu iespējamo, lai apkalpotu visu Latvijas teritoriju, tomēr ja mēs varbūt nespēsim piegādāt jūsu izvēlēto pasūtījumu, mēs jūs informēsim par to pēc iespējas ātrāk pa e-pastu un, ja jūs jau būsiet samaksājis par pakalpojumu, mēs nekavējoties naudu atgriezīsim.

Piegādes ierobežojumi un slēgtās piegādes vietas šī gada Mātes dienai.

Kad ziedi tiek piegādāti?

Mūsu sistēma automātiski piedāvā jums izvēli, kurā dienas daļā piegādāt. Tomēr Mātes dienas loģistikas lielās slodzes dēļ mēs garantējam piegādi tikai izvēlētās dienas laikā, un vēlamais laiks tiek uzskatīts par ieteikumu.

Piegāde Mātes dienā notiek līdz 19-20, lūdzu, esiet pacietīgi. Mēs nevaram sniegt informāciju par precīzu piegādes laiku, tāpēc, lūdzu, nesazinieties ar mums pa tālruni, lai mūs netraucētu ātrāk izpildīt pasūtījumus.

Lūdzu, uzmanīgi pārbaudiet, vai piegādes adrese, ieskaitot saņēmēja tālruņa numuru, ir pareiza un pilnīga. Mēs neesam atbildīgi, ja sūtījums netiek piegādāts laikā vai vispār nepareizas vai nepilnīgas adreses vai tālruņa numura dēļ.

Kā es varu sazināties ar klientu apkalpošanas servisu?

Šajā periodā mūsu līnijas ir pastāvīgi aizņemtas, tāpēc jums var būt grūti sazināties ar mums pa tālruni. Mēs iesakām sazināties ar mums pa tērzēšanu vai e-pastu: info @ interflora.lv.

Kā es varu mainīt savu pasūtījumu?

Ja pēc pasūtījuma veikšanas jūs uzzināt, ka saņēmējs neatrodas norādītajā adresē (piemēram, darba vietā), sazinieties ar mums pa e-pastu info @ interflora.lv vai pa tālruni +371 6785 4800, un mēs mainīsim adresi, gadījumā, ja tas joprojām būs iespējams.

Vai es varu nosūtīt ziedus Mātes dienai tajā pašā dienā?

Mātes diena ir visaktīvākā diena ziedu piegādes pakalpojumiem, tāpēc iesakām rezervēt savlaicīgi, lai svarīgajā dienā nerastos vilšanās.

Gadījumā, ja mūsu floristiem ziedu krājumi beigsies, mēs pārtrauksim pieņemt jaunus pasūtījumus.

Pasūtījumiem, kas veikti ar īsu termiņu (tajā pašā dienā), mēs varam piegādāt pasūtījumu tikai pirmdien, tāpēc ir svarīgi pasūtīt iepriekš. Mēs nevaram pieņemt sūdzības šajā sakarā.

PRODUKTA JAUTĀJUMI

Kā izskatīsies pušķis?

Lielākā daļa ziedu ir importēti, ne visus ziedus var iegādāties, tāpēc mēs atļaujam mūsu floristiem aizstāt ziedus visos pasūtījumos. Mēs nevaram pieņemt sūdzības, kas izriet no šiem apstākļiem. Mēs darām visu iespējamo, lai izpildītu klientu vēlmes.

Gadījumā, ja florists nevar izveidot jūsu pasūtīto pušķi ierobežotas ziedu izvēles dēļ, viņš to aizstās ar floristu izvēli “Ikdienas pušķis” līdzīgā vērtībā.

Kas jāraksta kartiņā?

Katram pušķim ir pievienota apsveikuma kartiņa, uz kuras jūs varat uzrakstīt personisku vēstījumu savai māmiņai. Bieži šī ir vislolotākā dāvanas daļa, tāpēc noteikti padomājiet, lai vēstījums būtu pārdomāts. Vai tā būtu patīkama bērnības atmiņa, skaists dzejoļa fragments vai tikai 3 iemesli būt mammai pateicīgiem.